söndag 19 maj 2019

O-kullen 9 veckor

Det var igår det men jag hinner ju inte med allt. Kroppen har också bestämt sig för att spöka mer än vanligt.
  Regn har vi fått nattetid vilket är tacknämligt för "jordbruket" mitt  😉. Jordgubbarna blommar, blivit rensade och fått lite välbrunnen hästskit över sig så lite mer sol nu så..

P-kullen kom ju i torsdags och det ser ut som om jag kommer att få stödmata 2 av dem. Suck!
Överraskningen är att Pelle Lindberg, den svartspottade, är reserverad redan.

 Nå, åter till O-kullen.
De har skaffat sig en ny favoritplats att ligga och sova på. Den stora klöstunnan i köket. Där, klänger de upp och gosar ihop sig. Jag har ställt min stol bredvid så de inte behöver hoppa hela vägen ner.
  Oksana är det full fart på och efter kommer Olle med lägre full fart.

Vikter:
Olle: 884gr  +94gr sedan vecka 8
Oksana: 859gr  +60gr     " vore tacksam om hon hade tid att äta lite mer.

Olle






















Oksana


















Ja kan döda de där skorna ja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar