måndag 16 april 2018

Snurrklänning mm

Jag beställde, av Lotta Wallin, Tawallis för er som gillar Britter, en snurrklänning till vårt barnbarn Adelle. Tyget valde jag ut när vi var nere i Skeppshult och hälsade på. Resultatet blev att den klänningen blev så poppis att den skall användas mer eller mindre VAR DAG!!! 


Nu, sist, såg jag att det svarta tyget började bli liite urtvättat och jag visste att Lotta hade en i rosa/rosa med katter i samma modell och storlek så jag beställde den. Plus en T-shirt med hjärtformade godisklubbor på.
Förra helgen var Adelle här men då hade inte klänningen kommit men i veckan dök den upp så vi bestämde att åka över med klänningen, T-shirten och en mössa i samma tyg som klänningen (fick den i present) till Adelle i går söndag.

Lotta, jag skulle tro att Adelle kommer att bosätta sig i den här klänningen också. Hon blev överförtjust.



Titta på minen på Adelle. Hon ser verkligen glad och nöjd ut och mössan var på hela kvällen.



Nu övar hon snurr för det är ju en snurrklänning ju









  När det gäller kattungarna så käkar de och växer. Vikt uppgångar per dag ligger mellan 11-19gr i går, men då hade den som gått upp "bara" 11gr gått upp med 29gr dagen före och dagen före låg uppgångarna mellan 14gr-29gr. Jag är nöjd men det blev lite problem nu då det blev 3 tjejer och 1 kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar