lördag 14 april 2018

N-kullen född

Det blev ett gäng häxor och trollgubbar födda den 13/4-2018. När jag studerat gänget närmare så är det 3 killar och en tjej och alla är de chokladmönstrade i olika schatteringar av choklad. Ingen solid!
  Nummer 1 föddes 18.57. 110gr ev tjej
  Nummer 2 föddes 19.30. 116gr och kille.
  Nummer 3 föddes 20.55. 103gr och enda tjejen.
  Nummer 4 föddes 21.45. 98gr ev tjej

I väntans tider. Fanny följde efter mig hela dagen och lade sig bara till ro om jag lade mig i sängen och vilade.




Nummer 1, ljusblått band






Nummer 2, turkost band



Nummer 3, rosa band



Nummer 4, ljusrosa band (längst till höger)




Fanny har en egenhet som jag glömt bort sedan förra kullen. Hon morrar. Inte för att hon är arg utan för att ungarna låter. Så fort någon av dem piper så morrar hon.

Idag, 14/4 så ser gänget ut så här.
Nummer 1. Ev tjej 


Nummer 2, Nick Perry. Amerikansk fotbollspelare.


Nummer 3. Tjej


Nummer 4. ev tjej 



Nu har två av  killarna gjort könsbyte, vad jag kan se, så nu verkar det vara 3 tjejer och en kille. 

1 kommentar: