tisdag 18 juli 2023

E2-kullen 2 veckor idag den 18/7

 Och det är ett gäng små sötnosar som kommer att söka sig egna hem, alla utom fröken Eszter, den svartpaddtickade tjejen hon stannar.

Som vanligt är det killarna som blir rundast och tar mest plats vid matbordet eller? Hmm vi har ju Elvis en röd liten hane som inte är så rund och gullig som de andra men han kan ju ha andra egenskaper.

  Själv håller jag på att fasa ut en värktablett mot en annan och jag blir så trött, så trött. Eftermiddagen är ett elände. Just nu sitter jag här för att hålla mig vaken. Jag fick höra att denna trötthet kommer att gå över men det kan ta 2 veckor och jag är fortfarande på vecka ett!!

Vikter: Eszter Dara: 248gr  +94 sedan vecka 1

Emil Svendsen: 242gr  +84gr              "

Ed Sanders: 281gr  +99gr sedan vecka 1

Earvin "Magic" Johnson: 272gr  +75gr sedan vecka 1

Eric Lindros: 276gr  +95gr sedan vecka 1

Elvis Stojko: 248gr  +91gr               "

Eszter, stannar. Jag som beställde en blå padda....








Emil








Ed Sanders











Earvin"Magic"Johnson






Eric Lindros











Elvis Stojko








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar