tisdag 11 juli 2023

E2-kullen 1 vecka. 11/7

 och de käkar och växer, tack och lov och inga fler problem, än så länge.

Sover gör jag inte så mycket för Babushka fick för sig en dag att hon skulle gömma sina kattungar. Fräs, morr och mutter.

Hon hade pippi på att gömma sin förra kull, V-kullen men denna gång så var det två st och hon var instängd i katt/gästrummet så var kunde hon ha gömt dem?! JO! Givetvis, en fanns under sängen och en i en plastlåda som jag har ombyte till kattboet i. Det har bara hänt en gång men var gång som hon är uppe på natten så vaknar jag och räknar in kattungarna. Gäääsp!

Vikterna får jag anse vara ok då de är 6 st som skall slåss om tuttarna

Vikter:

Eszter Dara: 154gr  +83gr sedan födsel

Emil Svendsen: 158gr  +80gr          "

Ed Sanders: 182gr  +96gr sedan födsel

Earvin "Magic" Johnson: 197gr  +100gr sedan födsel

Eric Lindros: 181gr  +93gr sedan födsel

Elvis Stojko: 157gr  +87gr            "

E2-kullen 1 vecka


Eszter, jag ser dig...








Emil







Ed








Earvin "Magic" J








Eric












Elvis
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar