måndag 17 juli 2023

D2-kullen 7 veckor.

 Ja jag tar denna uppdatering en dag i förväg för i morgon så blir E2-kullen 2 veckor och de är 6 st som skall fotas. D2 och E2 har samma veckodag.

   Det blev inget uppdaterande av D2 kullens 6 veckorsdag. 

   Orken fanns helt enkelt inte och då måste jag välja vad jag skall göra. 

Jag håller även på att fasa ut mina Tramadol mot en likvärdig värktablett men som är utan morfin och mina eftermiddagar har jag genomfört sovande. Jag blir totalt slut på em så jag kan inte hålla mig vaken. Det är helt omöjligt.

  I förrgår så plockade jag in en drös Västeråsgurka och gjorde två olika inläggningar, en snabb och en smörgåsgurka.


Förra året fick jag ett recept av min svärdotter som är på pricken samma inläggning som min pappa gjorde så den skall jag ge mig på när nästa omgång gurkor växt till sig.




D2-kullen har frigång på dagarna men nattetid så låser jag in dem och lilla mamma i biblioteket med mat och vatten och två kattlådor, en klös och en fåtölj.

De äter ju mjukmat, mush en bulle två gånger om dagen.

Vikter: Denise: 715gr  +170 gr sedan v5

Denis: 840gr  +225gr sedan vecka 5

Daniel: 775gr  +235gr              "

Doris: 795gr  +220gr sedan vecka 5

Denise, till salu














Denis, tingad

















Daniel, till salu










Doris, till salu












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar