söndag 13 maj 2018

N-kullen 4 veckor i fredags

Ibland så kommer det saker emellan så att uppdateringar och annat får styrka på foten några dagar men nu blir det iaf en uppdatering av N-kullen.
  Gänget har fått ett större boende sedan Nick rymt ett par gånger från boende nummer 2. Eftersom de börjat få mjukmat så har de börjat bajsa på lådan men ibland så sitter det kvar i rumpan och pälsen så det har varit till att tvätta filtar och underlägg stup i ett. Nu har gänget en matta och så bara golvet och faktiskt så har de klarat detta riktigt bra.
  Vikterna hoppas jag ökar än mer nu när de får mjukmat och det är något som de verkligen gillar.
   Nisse är den som skall vara framme hos mig först, tätt följd av Nick och de piper och piper. Nisse hoppar för att försöka komma över kanten om jag inte lyfter upp honom NU! Nathan kommer som god trea men är mer tystlåten. Nadia kommer väl, kanske, snart eller inte men serverar goda "pussar" lite då och då.
  Min söta bonusdotter Julia var in och kollade på kattungarna, bor i Jönköping annars, hon tyckte att dessa ungar var de socialaste som vi haft.

Vikter: 
Nisse: 444gr  +55gr sedan vecka 3
Nick: 503gr  +90gr sedan vecka 3
Nadia: 450gr  +72gr            "
Nathan: 432gr  +63gr          "

Nisse










Nick










Nadia

















Nathan
















Emedan Nick och Nadia är fullt upptagna med att slåss så leker Nathan med sitt lilla papper och mamma Fanny har full koll.






Stick Nick. Det är mitt knä!!






En rak höger...eller var det en rak vänster???


Åååå mitt papper...........





Ååå mitt papper....


Ybersöta Nadia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar