lördag 5 maj 2018

N-kullen 3 veckor

i går, fredag men det kom ju så mycket sorgligt emellan så det blev ingen uppdatering då. Ophelia fick gå över Regnbågsbron och det tog all ork i från mig i går.
  N-bebisarna käkar och växer (och det tjatar jag visst om varje gång) men de gör ju det och nu "far" de omkring i bolådan som små jehun? Nå, de försöker åtminstone. Ser ganska lustigt ut när de tar i för kung och fosterland och så kommer de knappt en millimeter.
  De gillar när jag kommer och mest när jag sätter mig ner i bolådan hos dem. Då klättrar de upp i mitt knä. Jag tror att dessa ungar kommer att bli riktigt sociala och mysiga hela högen. Vi har Nadia under utvärdering och Nathan är reserverad till den 13/5. Visst har jag en favorit och det är långhårsbarnet Nick. Det lilla trollet som skall vara först framme när jag kommer. Han är så söt, så söt och NEJ! vi skall inte spara någon hane. Den dagen vi skaffar en kille blir det en som inte är släkt med våra honor. Det blir enklast så.

Vikter:
LizPaws Nisse Liedholm: 389gr  +98gr sedan v 2
LizPaws Nick Perry: 413gr  +103gr sedan v 2
LizPaws Nadia Petrova: 378gr  +99gr sedan v 2
LizPaws Nathan Cleverly: 369gr  +91gr sedan v2

Nisse 
vill upp
















Nick












Nadia (under utvärdering)









Nathan (reserverad)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar