måndag 18 januari 2021

Liten uppdatering av V-kullen

 Bilderna är usla men ni ser iaf hur söta de är och nu har flera av dem fått upp ögonen. Jag är trött och sover knappt på nätterna. Babushka bär ibland runt med bebisarna så hon får inte "gå lös" utan får skifta mellan att vara med kattungarna och att sträcka på benen. Jag lovar att hon talar om, visar precis när.. hon vill det ena eller den andra och detta gör att jag inte sover som jag skall. Jag ligger och dåsar och sover ryckvis och dagen är långt liden när jag orkar gå upp. Suck! Hoppas på att det skall bli bättre när hon och ungarna får flytta till en större bolåda så att hon kan slappa ihop med ungarna utan att behöva ligga "på" dem.

Viktmässigt så ligger de på plus 10gr per dygn vilket är helt ok.

Vera är cremé och vit hona, (tickad)







Vonda är rödtickad hona och reserverad

I verkligheten ser hon rödare ut än på dessa bilder.





Vladislav cremè hane (tickad?)








Vegard är rödtickad, han är rödare i pälsen än på bilderna,

reserverad







Valeria, röd och vit (tickad?) hona, även hon är rödare i verkligheten









Veronika, cremé hona, (tickad?) avel?








Valeria och Vegard









Hela gänget idag den 18/1




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar