lördag 30 mars 2019

O-kullen 2 veckor

och jag matar och jag matar och jag matar, men med lite längre uppehåll mellan matningarna så att Minna skall få en chans att producera käk men hon har verkligen ont om den varan så det är kanske tur att det bara blev två ungar kvar av de 4 som hon fick. 
  I dagsläget så väger pluttarna ungefär 100 gram mindre än vad mina andra kullar har vägt på sin 2 veckors dag.

Vikter:
Olle: 200gr  +83gr sedan vecka 1
Oksana: 198gr  +77gr       "

Olle mitt i veckan




Oksana är så trött


Puss på dig brorsan!







Olle 2 veckor








Mat är gott!







Oksana 2 veckor









Oksana gillar också mat



Sedan så har vi blivande mamma Greta som har sin D-day den 14/4. Hon är inte speciellt stor runt magen men damen är en stor katt så hon kan ju gömma ungarna.







Pappa till den kullen är Quebec Van Black Lake.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar