måndag 6 november 2017

Sommarens sista rosor och lite katter.

Sommarens sista rosor lever på konstgjord andning nu men än finns det lite fägring kvar om man tittar noga bland löv och vissnande växter.
    Våra katter frodas, leker och sooover. De trappar också ner under vintermånaderna.
Idag har jag skickat in överföringen till SVERAK för Fanny och Greta och förflyttningen av stamnamn har jag redan skickat in. Nu håller jag tummarna att jag får samma stamnamn som förut. Har inte hört talas om att det skulle finnas någon LizPaws inom SVERAK sedan tidigare.
  Vårt "50-tals" kök börjar att få form.



Detta hade mina föräldrar redan innan jag föddes -59 så det borde vara så äkta som det går.



Några bilder på kattrackorna

Minna




Gretas luddiga tassar



Fanny blir bara finare och finare





Ta bort den där jäkla kameran och låt bli att störa mig








Sista blommorna för i år






En fotofavorit


Ytterligare en fotofavorit













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar