onsdag 1 november 2017

NY BLOGG för LIZPAWS 2!!!

Jo men visst. Jag blev ju av med min förra LizPawsblogg av någon underlig anledning som jag inte fått svar på hos Blogger varför den "dog". Nå jag kommer här, nu, med modell 2. Jag kommer nog att ändra lite på toppbilden då Abeba inte finns med oss mer och Ricki har gått i pension och vi har två småungar som skall ta över. 
  Kerstin gjorde utställnings premiär den 21/10 i Kvänum och blev Ex1 med så bra bedömning plus ett "Mycket lovande"







Minna skall tillsammans med Fanny och Greta flyttas över till SVERAK/BIK och även katteriet är på väg att flytta.
Ophelia, Minna längst bak, Kerstin och Greta kollar på fåglar.


Fannys konstiga sovställning


Greta


Kerstin


Minna


Fanny


Ricki mamma till Fanny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar