söndag 7 juli 2019

P-kullen 7 veckor

i torsdags men jag är lika sen med uppdateringar denna gång som förra veckan. Gänget växer så det knakar och har gått upp mellan 144gr-178gr på en vecka!!Den som står för den största viktökningen är Pirmin, den lilla trasselungen som jag först fick lov att stödmata då han gick ner så mycket i vikt på tredje dygnet. Som ni kan se så är han näst störst av ungarna nu och det känns så bra.
  Inget vidare intresse att bli den sötaste sötingens slavar. Nå, han är ju bara 7 veckor så det finns tid än.

Vikter:
Pelle: 792gr  +144gr sedan v 6
Paolo: 701gr  +177gr        "
Pia: 726gr  +146gr            "
Posa: 833gr  +155gr         "
Pirmin: 796gr  +178gr      "

Pelle han är en buse som gärna "dödar" mina fingrar och gärna är i knät. Han är en liten "ligist" så söt och go


















Paolo har blivit lite mer tillbakadragen och lugnare och det går att klia magen utan att bli "dödad". Jag tror inte att han är någon tiger direkt men man vet aldrig. Han kan ha oanade talanger.















Pia är en tjej med huvudet för sig. Här är det hon som bestämmer vart skåpet skall stå. Hon är lika tuff, om inte tuffare, som sina bröder men så sööt och sitta still så att jag får skarpa bilder är bara att glömma.


















Pirmin den lilla charmören som har smält mattehjärtat och hade han varit en hon så hade P fått stanna men så är det inte och han letar efter sin egen slav som han kan charma rumpan av. Han är så rar och ligger gärna på rygg i famnen så man kan gosa magen.















Ni struntar ja i det här.....





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar