tisdag 19 december 2017

Julstök och katter


Lite julpynt. I år blir det ingen julgran, vare sig i plast eller naturell. Vi har en Minna och en Kerstin i huset så det får vara i år




Det kom ju snö i lördags/söndags måste fota ifall det inte blir mer än så.









Söndag, 3:e advent





Söndag kväll. Gjorde mig en snöängel


 Idag blev det 98 köttbullar trillade under ackompanjemang av Christmas Carols













Dessa dörrtomtar plus en till gjorde jag i början på 80-talet till mina och sonens jular. De bör iallafall vara minst 35 år vid det här laget. Sonen är 37.


Denna prydnad och dennes polare i andra dörrhålet är nog födda samtidigt med mig OM inte lite tidigare med MEN minst 58 år är de.




Christmas Carols gick visst hem hos katterna



Iaf. Kerstin var helt absorberad


Kerstin



Ophelia


Fanny blir bara snyggare och sötare för vart år som går. Dotter till Tawallis Ricki Lake.







Lite senare hittade jag Kerstin inne i gästrummet där julklapparna bor så frågan är om hon vaktade dem eller inte.




PUSSNOS



Brittassar är ju bara för söta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar