tisdag 23 augusti 2022

C2-kullen 1 vecka

Så fort gick en vecka och jag sover fortfarande nere hos kattungarna. Mamma katt, Alessia går och hämtar mig när jag varit bort för! länge från henne och bebisarna. Hoppas att hon inte kommer att bära med sig ungarna den dagen jag skall sova i min säng vilket blir endera dagen.

Att de käkar och växer syns, om inte annat på vikterna som ligger på en veckoökning från födelsedagen till idag som är 1v på mellan 119-135gr.

Söndagen den 4/9 kommer vår LizPaws Berit Aunli att flytta till ett eget hem med en alldeles egen slav, utan konkurrens från andra katter och jag tror att detta kommer att passa henne perfekt. ALL uppmärksamhet bara på MIG!!!



Vikterna: Vecka 1

Chris Byrd: 225gr  +119gr sedan födsel

Connor McGregor: 225gr  +120gr "

Christian Mithassel: 234gr  +135gr sedan födsel

Carlos Sainz: 235gr  +125gr                   "

Chris Byrd









Connor McGregor











Christian Mithassel (långhår??? )













Carlos Sainz












C2-kullen med mamma




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar