måndag 20 december 2021

B2 4 veckor och en könskorrigering senare...

 Vecka 3 blev det inte uppdaterat alls. Bilderna var usla och jag hade ingen ork kroppen var för trött men nu händer det saker.

    Först var att jag av en händelse kollade i rumpan på en av katterna och insåg att detta var en tjejrumpa och inte en killrumpa. Givetvis så fortsatte jag min inspektion av rumpor och kom fram till följande: Berit är fortfarande Berit och Buster är fortfarande Buster men de andra tre hade konverterat från killar till tjejer.

  Hmmm. Osäker så jag ringde bästa Margaretha Kronborg som kom och gav en second opinion.. Jo, det var 4 tjejer och 1 kille.

Så förutom könskorrigering, som är så modern nu för tiden, tyvärr, så blev det till att namna om kill äh tjej till tjejnamn. Sport och idrott har inte så många tjejnamn på B men jag fick ihop det iaf.

Alla utom Berit söker egna slavar. Berit stannar.

Hela denna kull är så underbara. Lugna, sociala, busiga givetvis, rumsrena så gott som, redan!! och äter Vaisto mushmat. 

 Jag har ju hållit på med detta ett par år nu och det är få kullar som varit så här tidiga, runda, feta och gosiga.

Alla väger över 500gr och jag som är nöjd om de ökar 100 per vecka.

Vikter:

Berit Aunli:517gr  +116gr  sedan v 3

Beckie Scott (Boris): 511gr  +108gr  sedan v 3

Blanka Vlasic (Bengt): 531gr  +119ge       "

Buster Douglas: 562gr  +134gr  sedan v 3

Bianca Salming (Bruce Lee): 522gr  +104gr Sedan v 3

Berit








Beckie (Boris)










Blanka (Bengt)






Buster











Bianca (Bruce Lee)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar