torsdag 15 oktober 2020

U-kullen 7 veckor

 Det finns perioder och ibland långa sådana när jag inte orkar med att uppdatera som jag kanske skulle vilja. Nu har U:arna flyttat in i ett eget rum och äter mousse och mjukmat plus även torrisar så stödmatningen behöver jag inte göra om jag inte vill ge dem en slurk ersättning på kvällen bara för att det är mysigt med en halvsovande bebiskatt i knät.

Den här kullen är nog den mysigaste jag/vi har haft på alla år. Äter som hästar och växer så det knakar, runda och goa.

Vikterna:

Ulrika: 725gr  +181gr sedan v 6

Usain: 853gr  +185gr          "

Uffe: 795gr  +182gr            "

Ugo: 876gr  +189gr            "

Ulrich: 760gr  +166gr         "

Ulrika



















Usain























Uffe


















Ugo












Ulrich


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar