tisdag 11 juni 2019

Kroppelände

Andra kullen kattungar , på rad, som jag måste stödmata eller rättare sagt se till att de överlever så stöd är det inte utan jag är den ambulerande mjölkkon! Min man påminde mig om att förra kullen Fanny fick så tog mormor Ricki hand om skiten och Fanny matade. NU är det ingen som tar hand om skiten mer än jag och det innebär att man badar en ned skiten kattunge kl 02.00 på natten och byter hela underlaget i bolådan eller att man som nu 06.30 matar 5 kattungar för att sedan bada fyra av dem. Pia är korthår så där fastnar inget.
  Jag är så trött. Tre nätter har jag sovit i min säng sedan O-kullen föddes och det var när jag trodde att Fanny skulle kunna mata sina ungar, P-kulle, för hon hade massor med mjölk till en början!
  Kroppen börjar balla ur med smärtor i rygg och ben antagligen för att jag inte får sova ordentligt men jag måste ner på gymmet idag för att hålla igång. Sitta mycket gör inte något alls för att minska värken snarare tvärtom.
P-kullen med Pia överst=Girl power



Pelle (reserverad)


Pia är hungrig (reserverad)



Paolo (reserverad)



Pirmin


Posa (reserverad)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar