måndag 7 oktober 2024

F2-kullen 2!!! veckor

 så fort tiden gick denna gång. 



Gänget är redan 2 veckor och skriker och slåss om bästa tuttarna.  Nu när de rör på sig lite mer så är viktökningarna inte lika stora som de var den första tiden. Mamma Nancy får mer mat än vanligt för att kunna tillgodose sina hungriga ungar.

  Själv är jag totalt slut i kroppen. Det var ju så många fina britt!!sommardagar som jag använt till allt från att fixa i trädgården till att sitta bara i solen ett par timmar. Potatisen uppe, löken omhändertagen och ligger i källaren, grönkål plockad och omvandlad till soppa som jag sedan konserverade så nu har jag lite sådan i källaren. Igår och idag har jag fått betala för den aktiviteten med en kropp som knappt rör sig framåt.  Nå, jag kan ligga och glo på kattungarna, klappa mammakatt och sova.

Vikter: Felix (reserverad) 325gr tot fr v 1 100gr

Florence: 291gr  tot fr v1 83r

Franz: 315gr tot fr v1 91gr

Felicia, Biggis, stannar?: 354gr  tot fr v1 111gr


Felix












Florence









Franz

















Felicia, Biggis, stannar?























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar