torsdag 26 september 2024

26/9 och F2-kullen

 käkar och växer. Bilderna blev inte bra då dessa filurer inte håller sig stilla när de blir foteferade.

Vikter idag:

Felix: 163gr total ökning sedan födsel 61gr

Frank: 140gr  tot: 38gr

Franz: 161 tot: 53gr

Felicia: 162gr tot: 51gr

Nancy är en mycket bra mamma som har koll på både ungarna och mig. Jag får inte vara borta för länge. Igår hämtade hon mig när jag var på övervåningen och borstade tänderna innan jag skulle gå och lägga mig!!

   Nancy blir också sur om man inte kliar och klappar henne med och helst först!! Hon blänger på mig eller på besökande eller på min man om de inte först klappar på henne. Hon vräker upp magen så ungarna ramlar av som höstlöv bara så att man kan klappa henne på magen.

Felix

Lite suddigt..
 

Frank


 
Franz




 
Felicia

 

 Som sagt, bilderna är inte bra men en liten hum blev det iaf, om hur de ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar